Klienci z obszaru szczecińskiego na najbliższych fakturach otrzymają nowy numer konta bankowego. Płatności Klientów indywidualnych będą obsługiwane przez bank Pekao SA, biznesowych przez PKO BP. Dodatkowo przygotowaliśmy udogodnienia przy dokonywaniu płatności.
Od 1 czerwca Klienci z obszaru szczecińskiego otrzymywać będą faktury za energię elektryczną z nowym numerem konta. Pamiętaj, aby robiąc przelew, wpisać nowy numer rachunku podany na przesłanej przez Eneę fakturze.
W związku z wprowadzonymi zmianami, wydruk i wysyłka faktur nastąpi nieco później niż zazwyczaj. Przepraszamy Klientów za niedogodności i prosimy o wyrozumiałość.
Ostrzegamy przed oszustami, wysyłającymi nieprawdziwą korespondencję i w razie wątpliwości prosimy o kontakt z infolinią 611 111 111.
Autentyczność numeru rachunku, w przypadku Klientów indywidualnych i małego biznesu, można sprawdzić poprzez porównanie numeru konta widniejącego na otrzymanej fakturze z poniższym wzorem:
AA – cyfry kontrolne losowo nadawane przez bank;
12406960016 – stała część numeru konta dla klientów Enei z obszaru szczecińskiego;
od 0 do 6 – cyfry charakteryzujące rodzaj umowy z Klientem;
DDDDD…. – cyfry zawierające indywidualne dane identyfikujące Klienta, pierwsze osiem cyfr to numer kontrahenta, który znajduje się w lewym górnym rogu pod numerem faktury;
Klienci biznesowi ewentualne wątpliwości mogą wyjaśnić bezpośrednio ze swoim doradcą.
Płać jak Ci wygodniej:
opłacaj bez prowizji rachunki za energię od Enei, przy płatnościach gotówką w oddziałach Pekao SA – wykaz placówek na www.pekao.com.pl
realizuj polecenia zapłaty
przez eBOK, czyli Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta Enea (usługa dostępna od 1 lipca 2015 r.)
korzystaj z eFaktury (usługa dostępna od 1 lipca 2015 r.)
kupuj kody do liczników przedpłatowych w sieci punktów VIA – Moje Doładowania lub skorzystaj z aplikacji mojeplatnosci.pl