DTZ wdraża projekt szkoleń dla najemców

DTZ
W maju DTZ zrealizowało pierwsze szkolenia dla sprzedawców w ramach wewnętrznego projektu DTZ Tenants Academy. Szkolenia dla sprzedawców to unikalny na rynku centrów handlowych serwis wsparcia najemców w zakresie poprawy jakości obsługi klienta. Szkolenia w podstawowej wersji realizowane są przez DTZ nieodpłatnie dla najemców w zarządzanych centrach w ramach umów o zarządzanie.

DTZ Tenants Academy to kolejna inicjatywa firmy w kierunku wsparcia najemców. Projekt jest realizowany w ramach istniejących struktur DTZ. W podstawowym zakresie obejmuje szkolenie dla sprzedawców z profesjonalnej obsługi klienta, technik sprzedaży oraz kreowania przestrzeni handlowej (visual merchandising). Szkolenia realizowane są w formie warsztatów połączonych z ćwiczeniami. Taka forma zajęć sprzyja efektywniejszemu przyswajaniu wiedzy i zastosowaniu jej w praktyce podczas kontaktów z klientami w salach sprzedaży.

— Od wielu lat analizujemy zachowania klientów w galeriach handlowych i dostosowujemy do nich działania marketingowe. Obecnie ponad 75% klientów narzeka na złą obsługę i niespełnianie oczekiwań przez sprzedawców. Same działania marketingowe to już często za mało, by zatrzymać klientów, którzy wymagają indywidualnego podejścia i pozytywnych wrażeń zakupowych. Dlatego jesteśmy zdania, że sprzedawcy powinni stale doskonalić umiejętności w zakresie obsługi klienta i technik sprzedaży, by wiedzieć jak budować dialog z klientami i spełniać ich oczekiwania w jak najwyższym stopniu. Zdecydowaliśmy się wesprzeć ten proces w oparciu o naszą wiedzę i doświadczenie zarówno z rynku rodzimego, jak i z innych rynków europejskich. Jesteśmy przekonani, że przełoży się to na wyższą motywację sprzedawców i lepszą jakość obsługi klienta, a co za tym idzie — większą liczbę powracających, lojalnych klientów w sklepach — mówi Sylwia Wiszowata-Łazarz, dyrektor marketingu obiektów handlowych i trener umiejętności miękkich w DTZ.

DTZ Tenants Academy oferuje również szkolenia z zakresu motywacji, komunikacji i budowania zespołów sprzedażowych dla najemców oraz warszaty strategiczne dotyczące dalszych kierunków rozwoju sklepów.

— Naszą misją jest nieustanne podnoszenie jakości usług świadczonych na rzecz naszych klientów. Uznaliśmy, że należy popracować nad jakością obsługi klientów w sklepach. W ramach umów o zarządzanie oferujemy możliwość bezpłatnego przeszkolenia każdego sprzedawcy, by podwyższyć jego umiejętności w zakresie sprzedaży i komunikacji z klientem. Jesteśmy przekonani, że działania edukacyjne dla sprzedawców w połączeniu z odpowiednimi akcjami promocyjnymi centrów handlowych wpłyną na lepsze wyniki w sklepach, a co za tym idzie — w centrach zarządzanych przez DTZ. Pierwsze opinie najemców są pozytywne, co utwierdza nas w przekonaniu o słuszności podjętej decyzji i skłania do dalszego rozwoju tego projektu — mówi Christopher Rasiewicz, dyrektor Zespołu Zarządzania Nieruchomościami w DTZ.

Dodaj opinię

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *